Колектив вихователів Селятинської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів працює над реалізацією проблеми «Формування моральних цінностей і орієнтирів особистості, моральної культури та культури поведінки учнів».
         В школі-інтернаті навчається 249 учнів (11 класів), функціонує дев’ять виховних груп. Середня наповнюваність груп-класів відповідає нормі.
       Класними керівниками створено банк даних на всіх вихованців – необхідна умова для планування виховної роботи з учнівським колективом та досягнення хороших результатів у роботі з дітьми.
       Формування особистості сьогодні – це процес докорінної зміни її свідомості та самосвідомості як однієї з провідних умов ліквідації старих форм життя і творення нового світу. Воно нерозривно пов’язане з відродженням нації, демократизацією та гуманізацією суспільства, поглибленням самоврядування народу. Тому педагогічний колектив з усією серйозністю надає великого значення органам учнівського самоврядування та роботі дитячої організації «Стожари», якій виповнилося 21 рiк з дня її створення. Класні керівники   спільно з педагогом-організатором Гайдеєвим С.Г. активно залучають учнів до участі в управлінні шкільними справами.
       Учнівське самоврядування представлене учнівською радою, яка обирається на рік на учнівській конференції школи.
       В учнівську раду входять: президент, віце-президент, секретар та сім голів комісій – навчальної, дисципліни та порядку, роботи з молодшими школярами, з питань культури та відпочинку, з питань туризму та спорту, прес-центру та координаційної ради дитячої організації «Стожари».
       Голів комісій призначають на першому засіданні учнівської ради. Така діяльність дає змогу впроваджувати демократичні дії в своїй дитячій практиці, хай в ігровій формі, але з усією серйозністю і відповідальністю за успіх справи.
        Засідання ради проводяться один раз на місяць. Його постанови доводяться до відома всіх учнів. На засідання ради можуть бути запрошені старости класів, класні керівники, дирекція школи.
       Кожна комісія працює згідно плану та завдань на навчальний рік.
Навчальна комісія складається з двох груп – старостату (5-11 кл.) та постів взаємодопомоги. Основна діяльність комісії в школі – це проведення заходів, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляд підручників).
Комісія дисципліни та порядку складається з трьох груп – санпосту школи, штабу «Живи, книго!», постів чистоти та порядку. Комісія надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни учнів. Здійснює випуск стінгазет превентивного характеру. Організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах відпочинку, оцінює якість виконання роботи.
Комісія роботи з молодшими школярами складається з двох груп – шефи 1-4 класів та гуртка «Ігровик». Надає шефську допомогу учням молодших класів в здійсненні самообслуговування, організовує розваги, конкурси під час перерв та в позаурочний час. Допомагають в роботі Барвінкової країни згідно напрямів роботи: «Чомусик» - 1 клас; «У світі казки» - 2 клас; «Гра-творчість-ми» - 3 клас; «Дивосвіт» - 4 клас.
Комісія з питань культури та відпочинку складається з двох груп – дискоклуб та клуб вихідного дня. Керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних та класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між учнями та класами підготовку цих заходів. В кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає до участі з загальношкільних заходах.
Комісія з питань туризму та спорту складається з двох груп – це клуб «Я і моє здоров’я», туристичний гурток. Проводить спортивні свята, змагання, подорожі, екскурсії, туристичні походи. Залучає дітей до спортивних секцій, проводить заходи за здоровий спосіб життя.
Прес-центр школи складається з двох груп – радіовідділу та редколегії школи. Готує і видає шкільну газету, проводить інформації з різних питань. Інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі різними засобами інформації (газета, радіо, рекламні оголошення).
Дитяча організація «Стожари» складається з чотирьох груп: «Веселка», «Сміховина», «Помагаї», «Шкільна прикордонна застава». Організація діє в школі з 1990 року. Працює за програмою СПОУ – «Я – родина – Батьківщина». Дитяча організація щорічно проводить свій тиждень – «Веселковий». Під час цього тижня проводиться ознайомлення новачків з роботою організації, ігри, конкурси, розваги. Традиційними є свята: «Сім кольорів веселки», «Посвята в члени д/о «Стожари».
        12 жовтня святкують день заснування організації. Групами керують старости, командири та педагоги-наставники. В дитячій організації перебуває 70 дітей та троє дорослих, які допомагають в роботі груп.
Група «Веселка» готує щомісячні виставки художніх робіт, виготовляє оформлення для шкільних вистав, вечорів, свят. Бере активну участь у районних та обласних конкурсах дитячого малюнка, виробів з природного матеріалу.
Група «Помагаї» надають допомогу пенсіонерам школи-інтернату, ветеранам Великої Вітчизняної війни, праці, хворим та одиноким людям. Здійснюють роботу по очищенню та збереженню природних джерел.
Група «Сміховина» організовує загальношкільні свята, розваги, КВК, дитячі вистави.
«Шкільна прикордонна застава» є спадкоємицею загону юних друзів прикордонників. (Загін ЮДП № 2, створений в 1963 році). Члени групи вивчають прикордонну справу, допомагають прикордонникам в обладнанні КСП, організовують та проводять військово-спортивні ігри «Кордон».
       Члени гуртка «Шкільна прикордонна застава» підтримуються шефські зв’язки з прикордонною заставою ім. Махліновського (с.Селятин) та заставою ім.О.Юркіна(с. Руська). Команда школи посіла друге місце на районному зльоті юних друзів прикордонників (2007 – 2008 рр.), щорічно проводиться військово-спортивна гра «Кордон» з участю воїнів-прикордонників. Юдепівці систематично надають допомогу ветеранам війни, шефам-прикордонникам, підтримують в належному стані територію біля пам’ятника воїну – прикордоннику в с. Руська.
      Щорічно  9 травня проводиться святкова лінійка до Дня Перемоги, з якої старшокласники урочисто виносять гірлянду Слави і покладають її до підніжжя пам’ятника воїну-прикордоннику.
      Дитяча організація «Стожари» продовжила всі добрі традиції, які існували в школі від часу її створення та стала ініціатором багатьох нових справ.
В школі на повному самоврядуванні учнів проводяться:
- класні збори;
- чергування в класах, по школі;
- робочі лінійки;
- вечори відпочинку для старшокласників;
- колективні творчі справи;
- рейди-перевірки збереження шкільного майна; зовнішнього вигляду та ін.;
- день самоврядування в школі (проведення учнями уроків та здійснення обов’язків дирекції школи).
       Широке залучення учнів до участі в управлінні шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування дає можливість формувати ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення особистість. З метою організації дозвілля дітей в позаурочний час в школі працює 16 гуртків.
         Вже стало традицією проводити щорічно презентацію гуртків. Це свого роду реклама-запрошення до гурткової діяльності нових членів.
Проведено звітний концерт танцювального гурту «Хай-тек» (гурток ритмічного танцю, керівник Майданська В.П.), загальношкільне свято «В гостях у Котигорошка» (гурток «У світі казки», керівник Бороденко Ж.В.). Члени гуртка образотворчого мистецтва систематично організовують конкурс малюнків та стінних газет до державних та шкільних свят. В квітні результативність своєї роботи продемонстрував гурток художньої обробки деревини (керівник Берла О.В.) Три роки поспіль члени даного гурта виборюють призові місця на районному конкурсі юних умільців.
      Високих результатів у своїй роботі досягли члени туристичного гуртка. Керівником гуртка Максімовим М.М. розроблено п’ять туристичних маршрутів по Буковинських Карпатах різної ступені складності. По всіх маршрутах здійснено туристичні подорожі учнями школи. Заздалегідь проводиться велика організаційна робота, підготовка дітей до важких переходів в горах, проведення інструктажів, проходження медичного огляду тощо; видається наказ по школі.
       Щорічно у вересні на честь всесвітнього дня туризму проводиться в школі тиждень туризму, насичений різними заходами, туристичними естафетами, конкурсами. Підсумком тижня є трьохденний туристичний похід по одному з маршрутів з виконанням конкретного пізнавального завдання. Школярі вивчають флору і фауну рідного краю, зразки корисних копалин.
        Матеріали кожного туристичного походу систематизуються і зберігаються; виготовили папку «Рослини Карпат, занесені до Червоної книги України».
В школі-інтернаті систематично працює методичне об’єднання класних керівників та вихователів згідно окремого плану. На засіданнях проводиться аналіз проведеної роботи та затверджуються плани і завдання на навчальний рік, розглядаються пріоритетні напрямки виховної роботи, нові форми і методи роботи з дітьми, опрацьовуються інструктивно-методичні рекомендації щодо організації виховної діяльності, обмін досвідом роботи, вивчення передового педагогічного досвіду школи, району, краю.
Проводиться шість засідань методичних об’єднань на рік. Два організаційних, чотири на базі виховних груп. Класні керівники готують відкритий виховний захід з дітьми, бесіду, презентацію класу, круглий стіл, дискусію та ін., згідно тематики засідання.