30 березня 2012 року відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії школи. В роботі засідання атестаційної комісії взяла участь головний спеціаліст відділу освіти Путильської районної державної адміністрації Світлана Василівна Горбан. В 2011-2012 навчальному році, останньому році п’ятирічного циклу, атестаційна комісія школи атестувала 8 педагогів школи: Майданську В.П. - вчителя світової літератури Маршавку Л.Т. - вчителя хімії Косар І.В. - вчителя початкових класів Колісника А.Л. – вихователя 11 класу Поп’юка Я.Я. - вихователя 10 класу Рогозняка В.М. - вихователя 3 класу Гайдеєву Є.К. - вихователя 4 класу Горбан П.А. - вихователя 7 класу
Серед них: • Встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1; • Встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 1; • Встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» - 2; • Підтверджено раніше встановленій кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії» - 2; • Підтверджено раніше встановленій кваліфікаційній категорії «спеціаліст » - 2;
Колеги! Атестація – то лише щабель до плідної роботи. Сама ж робота вчителя завжди має цілком конкретний прояв. Не секрет і не новина, що в наш час найбільш плідно кожен вчитель може реалізуватись лише використовуючи новітні інформаційні технології. А я ось щойно взнала, що вчителька історії з київського ліцею увійшла до трійки найбільш інноваційних педагогів Європи! Оце так! Знай наших!
Мова – про інтерактивний навчальний курс «Коріння», розроблений Іриною Фрідман, учителем історії та географії київського технологічного ліцею, визнали одним із найбільш інноваційних проектів у Європі. Він увійшов до трійки найкращих у номінації «Вчитель як новатор і агент змін».
Вивчення предметів за електронними зошитами, відвідування історичних місць, створення відеофільмів та презентація проектів у класі – так виглядає зміст цього навчального курсу.
Додам. Всього у форумі Microsoft «Партнерство в навчанні», що пройшов у Лісабоні в березні, взяло участь понад 250 педагогів із 40 країн Європи. З понад 80 представлених проектів 24 отримали нагороди за інноваційне використання технологій у класі. Усі переможці представлять свої країни восени на міжнародному форумі в Афінах.
Проект Ірини Фрідман використовує інформаційні технології для вивчення історії та географії, проте її підхід може застосовуватися і в інших предметах.
Перевагою проекту «Коріння» є можливість інтеграції відразу декількох предметів – всесвітньої історії, історії України, зарубіжної літератури і, звичайно ж, інформаційних технологій. Проект також залучає в процес не тільки вчителів і учнів, а й батьків. Щорічно проект вдосконалюється, додаються нові методи роботи, використовуються додаткові технології.
А чи чули ви, що 20 квітня 2012 року заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський зустрівся з представниками Міжнародної громадської організації Платформа «Діалог Євразії», яка прагне до об'єднання представників інтелігенції країн і народів центрально-євразійського регіону, сприяє розвитку діалогу між цими народами і культурами цих країн.
Борис Жебровський розповів турецьким коллегам про хід освітніх реформ в Україні, стандарти, нові технології, а також звернув увагу саме на реформу педагогічної освіти. «Постать вчителя сьогодні головна і для того щоб учитель любив дітей, необхідно, аби суспільство поважало і піклувалося про вчителя», - зазначив заступник Міністра.
Дітям - тільки високопрофесійний освітній сервіс, піклування і турботу. Особливо приємно, що атестовано п'ять вихователів. Для закладу освіти інтернатного типу це мабуть особливо важливо. Значить вектор поступу - вірний. Що ж, вперед, Колеги, по обраному курсу! Підсумок - гарний. А у наступній п'ятирічці - нових Вам досягнень! І творчої наснаги!
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]