21:58
Батьківські збори
Батьківські збори є необхідним атрибутом шкільного життя. Вони виконують функцію ознайомлення батьків з навчально-виховним процесом у школі, який включає методи навчання, характеристику застосовуваних навчальних програм, розповідь про позаурочних заходах, гуртках і факультативних заняттях.
Батьківські збори несуть в собі завдання психолого-педагогічної освіти батьків. Це виражається в інформуванні батьків про вікові особливості поведінки дітей, можуть бути дані поради для успішної взаємодії з дитиною і т.п.

Саме на батьківських зборах можна залучити батьків до спільної з дітьми діяльності - екскурсіям, походам, конкурсам. Шляхом обговорення, у формі діалогу, на батьківських зборах вирішуються питання дисципліни, харчування, чергувань та інших організаційних проблем.

В залежності від тематики та цілей батьківських зборів можуть бути обрані різні види і форми його проведення.

Протягом січня в школі було проведено батьківські збори в 9-11 класах.
В 11 класі на обговорення були винесені такі питання, як :
- Підготовка учнів до ЗНО;
- Профорієнтація одинадцятикласників.
Батьки 10 класу зібралися за круглим столом "Організація навчальної діяльності десятикласників та роль батьків в цьому" .

"Аналіз навчальної діяльності за І семестр"- тема батьківських зборів 9-го класу.

На всіх зборах було розглянуто актуальні питання та прийнято відповідні рішення щодо покращення навчально-виховної діяльності учнів.
Дирекція школи вдячна всім батькам які були присутні на зборах та 
дбають про навчання та виховання своїх дітей. Адже спільно - ми дійдемо до поставленої мети.
Переглядів: 2714 | Додав: fart | Теги: фотоматеріали, тематика зборів, проведення зборів, батьківські збори, батьківські збори 9-11 класи | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 201 2 »
0
20 Валентина Мисюк   [Матеріал]
Молитва матери о детях

Святый Ангеле Хранителе,
моих чад покрой твоим покровом,
от стрел демона, от глаза обольстителя,
сохрани их сердце в ангельской чистоте. Аминь

0
19 Тетяна Гурєва   [Матеріал]
Тато і мама - чи не найрідніші, найтепліші слова для кожної людини. Батько і мати становлять та забезпечують справжнє щастя у будь-якому віці. Адже справедливо кажуть, що ми є дітьми доти, доки у нас живі батьки. І залишаємося ними, зі світлою пам’яттю і смутком, коли вони йдуть від нас назавжди.

0
18 Соціолог   [Матеріал]
Для довідки!
В Україні 300 тисяч безпритульних дітей,
переважна більшість із яких мають і тата, і маму…

0
17 Лист до сина Василя Сухомлинського   [Матеріал]
Доброго дня, дорогий сину!
Ти просиш поради, як заощадливо і розумно використовувати час. Я дам тобі кілька порад зі свого досвіду. Найголовніше, це створити резерв часу. Невміння слухати лекції призводять до «пожежних» днів, коли під час заліків спиш 2-3 години на добу. Учись думати над конспектом уже на лекції. Читай щодня не менше 10-15 сторінок науково-популярної літератури. Все, що ти читаєш, – це інтелектуальний фонд твого навчання. Починай робочий день рано-вранці. Вставай о 5.30, зроби зарядку, випий чашку молока з булочкою, починай роботу до 6-ї ранку. Півтори години вранішньої розумової праці – перед лекціями – це золотий час. Все, що мені вдалося зробити, я зробив уранці. Протягом 30 років я починав свій робочий день з 5-ї ранку. 30 книжок з педагогіки і більше 300 інших наукових праць – все це написано з 5-ї до 8-ї ранку. Продумай свій денний режим, щоб за дві години до 12-ї заснути. Починай розумову працю зі слова «треба». Поступово перетворюй його на «хочу». Навчись не читати, а тільки переглядати те, що тобі добре відоме. Якщо є можливість, працюй у читальній залі, а не в кімнаті студентського гуртожитку. Зумій позбутися поганих звичок. Маю на увазі ось що: перед початком роботи не сиди без діла 15-20 хвилин; без потреби не гортай книгу, яку зарання знаєш, що не будеш читати; прокинувшись, не лежи в постелі 15 хвилин та ін. Не припиняй розумову працю ніколи. Влітку дружи з книжкою. Кожен день має тебе збагачувати інтелектуальними цінностями. Бажаю тобі міцного здоров’я, доброго настрою.
Твій батько».

0
16 Олег з Франківщини   [Матеріал]
Пошану батькам я складаю
І пісню Любові співаю.
У серці лиш пам’ять про них –
Звичайних, простих, дорогих.

Шануйте батьків, любі діти,
Щоб потім не пожаліти.
Допоки є батько і мати,
Старайтесь їм шану віддати.

0
15 Елена Александровна   [Матеріал]
Эти стихи я посвящаю моим любимым родителям,
здоровья, долгих лет жизни Вам дорогие мои!!!!!
А размещаю на этот школьный сайт – в назидание юным.

Спасибо вам за пролитые слезы,
За ночи, что сидели вы без сна,
Оберегая наш покой и грезы
Над детской колыбелью допоздна.

За первый вздох, за первую улыбку,
За первый шаг, который мы прошли.
За дни рождения, за первую ошибку,
За все сюрпризы, что преподнесли.

За то, что помогали нам подняться
И отыскать связующую нить.
И в трудный час от жизни не сломаться,
Что не стоял вопрос: «Как дальше жить?»

0
14 Поліна Єфремівна Нагорнюк   [Матеріал]
Давно хочеться нагадати учням чудові слова поета Василя Стуса, якими він звертався до свого сина у своїх листах до нього. Та все не наважуюсь. Але сьогодні вирішила. Ось один з таких листів.

…Життя не є насолода. І не задоволення. Воно має свій насущний житній, із остюками, смисл. У тому насущникові – міра життя. Поразка – це не тільки біда. Це ще й благо, добро. Поразка мусить стимулювати на чергову перемогу – це логіка сильних (а Ти – мужчина!). У поразці опускають руки – лише слабкі. Освіта потрібна людині не для іспиту і вступу до технікуму, а для неї самої. Ти повинен бути освіченою людиною. Освіта – це вид гігієни. Письмо з помилками – то як невмиті руки чи не чищені зуби. Бо теперішня людина – тільки освічена. Людина – це обов’язок, а не титул (народився – і вже людина). Людина твориться, самонароджується. Власне, хто Ти є поки що? Кавалок глини сирої, пластичної. Бери цей кавалок у обидві жмені і мни – доти, поки з нього не вийде щось тверде, окреслене, перем’яте. Уяви, що Бог, який творить людей, що Ти є сам. Ти є Бог. Отож, як Бог самого себе, мни свою глину в руках, поки не відчуєш під мозолями кремінь. Для цього в Тебе найкращий час – Творися ж!

За своєю душею треба стежити так само, як за тілом. Потрібен для душі свій душ, їй теж треба чистити зуби. Коли я був у Твоєму віці, то регулярно влаштовував собі сповідь: що ти зробив за місяць чи два доброго чи злого. І картав себе за недобре. І виробив був добру здатність – дбати про душу. Чиста, світла душа – то запорука людського здоров’я. І завжди приємно було згадати все, що ти зробив доброго. Бо тільки добро вводить нас у коло інших людей, робить їх братами, а не просто сусідами. Так само – дбай про своїх друзів. Вони повинні бути чисті, добрі. Інших друзів – не треба. А добрі друзі допомагають рости і ставати кращим. Шукай таких друзів, які могли б нагадувати дядю або маму (обох їх я дуже шаную за людські якості). Ну, ось так сину. Пиши, як Тобі вчиться.

Джерело: Книга – «Стус В. Листи до сина. – Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2001. – 192с.»

0
13 Alexander   [Матеріал]
Хлопче! Чиїм би ти не був сином, запам’ятай! Батькова заповідь – сторож життя твого! Дотримуйся заповідей батька свого! І не відкидай науки матері своєї! Прив’яжи їх на шиї своїй! Батьківські заповіді будуть супроводжувати тебе у житті, стерегти тебе, коли будеш спати, а пробудишся – мовити будуть до тебе. Хлопче! Чиїм би ти не був сином, згадай батьківські заповіді – сторожа твого життя…

0
12 Шкільний психолог   [Матеріал]
А які ж є тата? Як і мами – різні. На перший погляд ніби й немає особливих відмінностей батьків від матерів. Однак, з психологічного погляду у відмінностях тата від мами має проглядатися чоловічий відтінок. Виділяють різні варіанти типів батьків, які так чи інакше впливають на розвиток дитини.

«Тато-мама». Для нього характерна материнська турботливість. Він усі функції мами бере на себе. Якщо все ладиться, то такий тато виявляє турботу, ніжність, доброту. Коли ж не вдається домогтися злагоди в спілкуванні з дитиною, батько виявляє роздратованість, нестриманість, запальність. Тому дитина весь час перебуває під своєрідним пресом мінливого настрою батька.

«Мама-тато». Нагадує особливості дій попереднього типу, є певним його різновидом. Головна турбота в «мами-тата» – якомога краще догодити дитині. А це призводить до того, що дитина сидить у нього не лише на шиї, а й на голові. Такий «мама-тато» несе весь тягар відповідальності на собі і намагається поводитися з дитиною надто обережно: їй усе дозволено, немає ніяких заборон, бере гору тенденція всепрощення. Подібна м’якість часто стає шкідливою у вихованні дитини. Не варто забувати народну Мудрість: «Якщо хочете виховати в особі дитини домашнього деспота, дозвольте їй робити все, чого вона забажає».

«Карабас-Барабас». Тато-опудало, страховище, якого в сім’ї всі мають боятися. Змій, жорстокий, схильний тримати дітей у міцних руках. Побоювання батька змушує членів родини, й передусім дітей, постійно перебувати в напруженому стані, очікувати на покарання. У такій родині діти перебувають у своєрідній психологічній клітці. А це може призвести до прояву в дитини ненависті до батька, своєрідного вибуху-протесту, продукти якого можуть обпалити й самого Карабаса, породити родинну трагедію. У результаті таких дій тата діти нерідко вириваються з клітки й залишають родинне гніздо, бо воно для них виявилося колючим, жорстоким і непривітним.

Стрибунець-бабка. Це тип тата, який живе в родині, але не відчуває себе поки що батьком. Для нього дитина є лише гостем, про якого має турбуватися тільки мама. Дитині він може подарувати якусь частину часу, іграшку. Його життя має бути позбавлене будь-яких турбот, як це було до появи дитини. Адже для нього ідеал життя – залишатися вільним, без дітей і зайвих клопотів. Такому "стрибунцю" неприємні проблеми дитини, будь-яке спілкування з нею. З часом такий тип тата перетворюється на особу, яка перебуває в сім’ї у статусі квартиранта. А дитині потрібен тато щодня, постійно, а не в ролі випадкового гостя. Згодом такий тато або сам полишає родину, або родина психологічно витісняє його.

«Добрий молодець». «Хлопець-друзяка». Цей тато виявляє себе не просто татом для своєї дитини, а схильний грати роль брата, товариша. Він здатний до спілкування із сусідами, знайомими, співробітниками, але йому бракує часу на систематичне спілкування з дитиною. Таке ставлення чоловіка до своєї дитини дратує дружину, й вона нерідко ремствує. Дитина живе в атмосфері сімейних конфліктів, залишається в ізоляції, відчуває психологічний дискомфорт. Часто такий тато втягує дитину в конфлікт, а ще частіше – залишає родину.

«Ні риба, ні м'ясо». «Під каблуком». Представник цього типу не вирізняється як тато. Скоріше це манекен. Він не має власного голосу в родині, може лише підспівувати в цьому сімейному хорі, де диригує й виконує сольні партії його дружина. Такий матріархат, у гіршому розумінні цього слова, створює несприятливий соціальний клімат у сім’ї. Ще гірше, коли мама перетягує на свій бік дитину й вони дуетом виконують партію. Тато боїться залучити дитину до стримання авторитаризму мами, аби не зіпсувати стосунки з дружиною. Дитині в такій ситуації доводиться тяжко.

То який же тато потрібен дитині? Передусім – найкращий: добрий, справедливий, розумний, сильний, хоробрий, працьовитий, турботливий. А головне – любимий, авторитетний.

0
11 Прохор Петрович   [Матеріал]
Я також батько. Не в Селятині, тут я просто на шкільний сайт потрапив. Я не хочу нікого критикувати, а тим більше – повчати. Але скажу: учити жити – то високе мистецтво, якого чимало людей так і не навчилося, хоч прожили життя. Але тут і дивуватися ніяк: хто вчить жити? Люди, народившись, вважають, що жити вони вміють. Для багатьох це – прибільшувати свою власну порожнечу всякими набутками – давай купимо те чи те. Оце – і все життя: заслонити свою порожнечу громаддям машин, телевізорів і т.д. Але – це смішне вміння, це наївна спроба втекти од життя на луки задоволення.

1-10 11-20
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]