13:03
Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу
3 травня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на тему "Інноваційні методи як засіб реалізації диференційованого навчання української мови. Престендовий урок в 11 класі."
З доповіддю виступили вчителі української мови та літератури Стеф'юк М.Г. та Григоряк Є.І. з даного питання. По даній темі слухали О.Я. Михайлюка (заступника директора школи з навчальної роботи) та С.П. Кравченко (вчителя історії, керівника ШМО суспільно-гуманітарного циклу).
По питанню "Психологічна готовність вчителів до інноваційних технологій" виступили Григоряк Г.В. (практичний психолог школи), Майданська В.П. (вчитель світової літератури), Майданський І.І. (вчитель німецької мови).
Григоряк Г.В. провела для учасників засідання семінар-практикум "Робота з ірраціональними стереотипами педагогічної діяльності."

Рекомендації засідання:
  •   Впроваджувати інноваційні технології в процесі викладання предметів.
  •  Кожному вчителю розробити презентаційний урок з використанням новітніх технологій.
  • Затвердити завдання підсумкових контрольбних робіт.
  • Провести семінар-практикум "Вчитель-учень: грані співпраці"
     

     

Переглядів: 1445 | Додав: fart | Теги: інноваційні технології, ШМО суспільно-гуманітарного циклу, рекомендації | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 2
0
2 Я методист   [Матеріал]
Цікаво-цікаво!
І у нас в школі такі заходи проводяться.
Головне - не проводити їх формально, а добре готувати.
Успіхів Вам, колеги!

0
1 Січеславка   [Матеріал]
Дуже добре, що такі рішення приймаються
в Селятинській ЗОШ-інтернат на методичному об’єднанні вчителів.
Я маю на увазі рішення – «Впроваджувати інноваційні технології в процесі викладання предметів».
Бо одна справа, коли цим переймаються лише старші освітянські інстанції.
І зовсім інша справа, коли це стає предметом підвищеної уваги самих вчителів.

Виходить, що отримавши сертифікати «100 відсотків», вчителі бажають застосування своїх знань.
І учні цього також бажають, бо це урізноманітнить процес навчання, зробить його більш привабливим.
А для вихованців це неабияка підмога, бо діти ж вони, все-таки - діти.

Та серед різних інноваційних технологій мабуть чільне місце мають займати – інформаційні.
А якщо говорити простою мовою, то йдеться про використання електронних інформаційних ресурсів.
А це не лише презентації, як такі, але й весь загал інших.
А саме: електронні книги, мультимедійні навчальні програми, аудіо книги, навчальні фільми.
Настав час у повній мірі розкрити потенціал музичних творів у навчанні.
Бо все це сьогодні стає більш доступним для вчителів.

І якщо вже так складається, що нині у вашому навчально-виховному закладі
ще сутужно з електронними дошками, комп’ютерами і медіа проекторами,
і відтак немає змоги широко використовувати презентації, то мабуть трохи активніше
слід використовувати більш прості і доступні пристрої відтворення
наявних електронних інформаційних ресурсів – тих же MP- та DVD- плеєрів.
Ну і відповідних інформаційних матеріалів, звичайно ж.

Робіть так, щоб в класах більше звучала аудіо книга
і переглядалось навчальних фільмів.
І так – крок за кроком, крок за кроком.
На все добре Вам, шановні!
І з повагою.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]