8 листопада в школі відбулося засідання шкільного методичного об'єднання вихователів на тему:"Активізація діяльності органів
учнівського самоврядування у зміцнені дисципліни і порядку".
Всі вихователі побували на відкритих класних зборах 7-го класу.
Учні спільно з класним керівником Пінчук С.В. презентували своє класне самоврядування та провели збори «Роль класного
самоврядування у зміцненні дисципліни і порядку».
На засіданні було розглянуто питання:"Формування
життєвих компетентностей учнів, позитивної мотивації щодо залучення їх до
учнівського самоврядування".
Школа-інтернат - це органічне поєднання навчання і виховання. Але це ще й позаурочне навчання, розвиток учнівської творчості і змістовний відпочинок учнів-вихованців. Недооцінювати цей факт - значить мати не вірні уявлення про наш час, про вимоги держави України до школи. Президент України підписав указ щодо проголошення 2013 року роком дитячої творчості в країні.
Методистам! Науково-методичний журнал «Шлях освіти» призначений для «продвинутих» шкільних методистів, У цьому журналі разом з матеріалами методології та теорії педагогічної науки друкується багато матеріалів теорії та практики виховання. Крім того, в публікаціях цього журналу висвітлюються питання історико-педагогічної проблематики, розповідається про внесок визначних педагогів у розвиток педагогічної думки та освітньо-виховного процесу. Читачі цього, без перебільшення, гарного часопису мають змогу ознайомитися з розвитком зарубіжної освіти та педагогічної науки, змістом й організацією освітнього простору України в загальноєвропейському вимірі.
Перша невдача відповіді біля шкільної дошки нерідко породжує стійкий страх «публічних виступів» учня біля дошки. Зриви ідуть один за одним – і через деякий час вчитель починає вважати дитину нездарою. А діти вголос промовляють – «дурень!», «дебіл!». Час іде, «комплекс невдахи» в’їдається в душу – і наслідком безневинного, на перший погляд, страху перед шкільною дошкою стає поламане майбутнє… Мабуть, кожен із нас, навіть пригадуючи власне дитинство, може згадати кілька таких випадків. Шановні вчителі, любіть і приймайте дитину без оцінювання її здобутків! Це створить для неї деякий «каркас упевненості», допоможе їй подолати страхи і запобігатиме їх появі.
Чомусь так склалося, що своєрідним еталоном вихованої людини став не український козак, а джентльмен з старої Англії. : ) Чи не тому і шкільні вихователі інколи свідомо чи підсвідомо беруть до уваги цей досить гіпотетичний образ джентльмена за взірець. Та слід знати, що чи не головним у тому образі є неприпустимість тілесних покарань у вихованні дітей. А в першоджерелах цієї методики виховання можна бачити фігуру британця Джона Локка, котрий ще у XVII столітті виступав проти тілесних покарань. Локк категорично заперечував тілесні покарання і робив акцент на різнобічному розвиткові дитини. І це за часів, коли в Європі ще остаточно не склала зброю Свята інквізиція! Коли можна було опинитися за гратами, лише висловивши публічно думку, що не збігалася з церковними настановами!
Перемога над собою – ось девіз справжнього джентльме¬на! А зовсім не походження. Джон Локк громадян соціу¬му вважав рівни¬ми за правами, і тільки за зді¬бностями вони мали досягати кар’єрних вершин. Важлива складова освіти – навчання певного ремесла як окремої дисципліни. Основний дидактичний прин¬цип: спиратися на цікавість ді¬тей. А найважливішими ви¬ховними засобами є приклад і середовище. Стійкі позитивні звички виховуються ласкавими словами й сумирними настано¬вами.
(Ольга Коваленко, «Освіта України» № 41) Дізнайтеся більше - http://pedpresa.com/blog/yak-vyhovaty-dzhentlmena.html#more-26596
0
4Василь Данилович з Миколаєва(25.11.2012 14:33)
[Матеріал]
Друзі! У Вас не звичайна школа, а все-таки інтернат. Тому маєте мабуть на своєму піклуванні значно більшу чисельність складних дитячих доль. Є мабуть і такі, що не мають тата… З усією глибиною зрозуміти дитячу душу такого учня чи учениці значно важче…
Непростої долі було і дитинство Василя Симоненко, видатного українського поета. Пропоную вчителям та вихователям вашого навчально-виховного закладу, і усім відвідувачам вашого гарного шкільного сайту, ще раз згадати слова одного вірша В.Симоненко, який називається «Кривда». А у тому вірші – його початок, де йдеться про потаємні почуття хлопчика Івася, якому випала доля жити без тата… Вам про це варто пам’ятати…
У Івася немає тата. Не питайте тільки чому. Лиш від матері ласку знати Довелося хлопчині цьому.
Він росте, як і інші діти, І вистрибує, як усі. Любить босим прогоготіти По ранковій колючій росі.
Любить квіти на луках рвати, Майструвати лука в лозі, По городу галопом промчати На обуреній, гнівній козі.
Але в грудях жаринка стука, Є завітне в Івася одно — Хоче він, щоб узяв за руку І повів його тато в кіно.
Ну, нехай би смикнув за вухо, Хай нагримав би раз чи два,— Все одно він би тата слухав І ловив би його слова...
Професійна компетентність та авторитет вихователя базується на його здатності бути стриманим, чуйним, доброзичливим, принциповим, творчим, здатним засвоювати передовий досвід і передавати його іншим.
Цікаво знати! Наказом МОНмолодьспорту України №582 від 15.05.2012 року затверджено Положення про Всеукраїнський конкурс професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року». Цей конкурс проводиться з метою сприяння підвищенню престижності праці вихователів дошкільних навчальних закладів, їхньої ролі у розвитку і вихованні дітей дошкільного віку, самореалізації і розкриттю творчого потенціалу педагогів. Основними завданнями Конкурсу є піднесення ролі вихователя дошкільного навчального закладу в суспільстві, формування позитивної громадської думки про професію вихователя, оптимізація інноваційної діяльності вихователя, удосконалення його фахової майстерності, стимулювання творчого самовдосконалення, популяризація перспективного педагогічного досвіду.
Конкурс проведено. Визначено переможців. Набуто досвіду. У 2013 році цей конкурс буде продовжено і дуже ймовірно, що його дію буде поширено і на вихователів шкіл-інтернатів. Тож потрібно бути готовими до участі та перемог.
До відома! Вихова́тель - людина, яка здійснює цілеспрямований виховний вплив на іншу особу. У вузькому значенні - особа, яка обіймає цю посаду в навчально-виховних закладах. В СРСР у дошкільних закладах, дитячих будинках, школах-інтернатах, школах і групах з подовженим та повним днем, навчальних закладах Державного комітету СРСР з професійно-технічної освіти,суворовських і нахімовських училищах затверджено штатні посади вихователя, права й обов'язки яких визначаються спеціальними положеннями. Вихователь відповідає за виховання, за здоров'я й фізичний розвиток своїх вихованців, провадить з ними ідейно-політичну і культурно-масову роботу тощо. В загальноосвітній школі та середніх спеціальних навчальних закладах виховні функції виконують усі педагоги. Крім того, у середніх загальноосвітніх школах запроваджено посаду організатора позакласної та позашкільної виховної роботи (на правах заступника директора школи).
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]