22:34
Підсумок роботи по конкретних справах

/_tbkp/12/IMG_0102.jpg30 квітня в школі відбувся підсумок роботи класних колективів над конкретними справами класів. На захист були запрошені директор школи М.Г.Хар, заступник директора школи з виховної роботи М.М. Максімов, класні керівники 6-11 класів та учні відповідальні за конкретні справи класу. Проводив захід С.Г. Гайдеєв,педагог-організатор.  Учні пригадали листопадеву презентацію-захист ,
на якій вони ставили завдання для вирішення своєї справи.

Підсумком роботи 6 класу було виготовлено буклет-путівник "Селятин туристичний", учні 11-а класу представили буклет "Лікарські рослини нашого краю". Учні 8 го класу по свої роботі виготовили папку "Прикмети релігійних свят", в якій зібрані прикмети релігійних свят (Юрія, Іллі, Андрея) нашого регіону. 7 клас представив матеріали творчості В.Івасюка, Н. Яремчука, при цьому використали аудіо та відеозаписи їхньої творчості.
9,10,11-б клас оформили свої папки у вигляді книг.
Класи обговорили, що їм вдалося зробити з даної теми, над чим потрібно ще працювати на наступний навчальний рік. Також було вирішено, що 11-а клас символічно передадуть свою конкретну справу учням 5 класу на випускному святі 12 травня.





Переглядів: 766 | Додав: fart | Теги: підсумок роботи, захист конкретних справ, звіт роботи | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 5
0
5 Савчук Оксана з іншої школи   [Матеріал]
Селятинці, я також за корисні справи.
Але в нас в школі таких заходів вчителі чомусь не роблять.
Ми то робимо певні конкретні справи, але не звітуємо про них так як ви.
Ось і цього року в жовтні хлопці шпаківні робили. І усі ми біля школи прибирали.
І шкільну ялинку кожного року вбираємо. Але, я вважаю, що цього мало.
Кожен учень і учениця повинні прагнути зробити багато добрих корисних справ.
Один поет написав на цю тему вірш, який мені дуже сподобався.

ЛЮДИНА У ЦЬОМУ СВІТІ
ПОВИННА ДОБРО ТВОРИТИ!

Світ прекрасний!
Навколо тебе –
сонце ясне
і синє небо,
птахи і звірі,
гори і ріки –
нехай він буде
Таким навіки!
Нехай людина
добро приносить!
Бо світ навколо
любові просить.

0
4 Методист   [Матеріал]
Зауважу, що у такому заході, як захист конкретних справ,
слід бачити і наступну його глибинну сутність - ціннісне ставлення до праці.

За визначенням - це складний змістовно-синтетичний компонент особистості,
який включає в себе ставлення дітей та учнівської молоді до праці як однієї з важливих життєвих потреб.
А до того ж, виховує почуття задоволеності працею та перевіряє наявність
у вихованців сукупності найважливіших моральних якостей, що визначають ставлення
до трудової діяльності загалом. Це насамперед - працьовитість, відповідальність, охайність,
бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час і таке інше.

Трудове виховання – це процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення зростаючої особистості
до суспільних цінностей праці, які формуються у неї за допомогою пізнавальних і конкретно перетворювальних видів
діяльності перманентно зростаючої складності. І взагалі, ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою
змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці,
як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

Марія Кирилівна

0
3 Денисовна   [Матеріал]
А это Вы хорошо придумали: призвать детей иметь конкретные дела,
и даже защищать свои конкретне дела на своеобразных школьных мини-фестивалях.
А мы в своем лицее учим детей швейному делу.
В качестве производственного обучения.
Но это тоже - свое конкретное дело для каждого ученика.
У нас одна ученица даже стишок про это сочинила.

Как хорошо, что я умею шить
И что кроить сейчас уже умею,
Поверьте, что любую я мечту
Сегодня воплотить, пошить сумею…

Зоя Денисовна Пожарская,
мастер производственного обучения,
г. Луганск

0
2 Старший   [Матеріал]
Люди старшего поколения еще помнят
замечательные слова поэта Роберта Рождественского:

Мир в былых надеждах,
Но сегодня, как и вчера,
На плечах эту землю держат
И несут на себе - Мастера.

Поэтому хочется пожелать сегодняшней молодежи одного:
ребята, беритесь за любое конкретное дело!
И неустанно развивайте свои способности в нем!
И Вы обязательно станете обеспеченными счастливыми людьми.
Удачи вам в конкретных делах!

0
1 Січеславка   [Матеріал]
Любі Друзі!
Як добре, що вже з шкільних років ви беретеся за конкретні справи!
Сміливо обирайте собі конкретну справу! На свій смак і вподобання!
Знайте, що лише в конкретній справі можна досягти висот.
Бо займатися «усім» і «відразу» - то є хибний шлях.

Наведу вам приклад. Марія Матіос!
Так, я про вашу землячку, відому поетесу - Марію Василівну Матіос!
Землячку, бо народилася вона 19 грудня 1959 року в селі Розтоки на Путильщині у родині гуцулів.
Перші свої вірші надрукувала у віці 15 років. Восьмий клас!!!

Потім - філологічний факультет Чернівецького університету. До речі, вона була серед тих,
хто згодом домігся присвоєння цьому навчальному закладу імені «буковинського соловейка» - поета Юрія Федьковича.
У 1992 - дебютувала у журналі «Київ», опублікувавши новелу «Юр'яна і Довгопол».
Потім керувала Чернівецькою обласною організацією Національної спілки письменників України.
Зрештою - була одним із засновників науково-літературного «Буковинського журналу».
У 2011 входить до складу журі літературного конкурсу «Юне слово».
Отже – завжди має конкретну справу і тверду позицію.

Ось бачите, все починається з конкретних справ.
З шкільної парти.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]