19:24 Психолого-педагогічний консиліум з адаптації учнів 5-го класу в середній ланці школи | |
![]() 1. Розробити рекомендації вчителям-предметникам, класному керівнику 5-го класу.
Практичний психолог школи До 14.01.13р. 2. Враховувати вікові, психічні, психологічні, характерологічні особливості дітей під час навчально-виховного процесу. Вчителі-предметники, кл. керівник Постійно 3. Будувати співробітництво на основі доброзичливості й довіри, а не ускладнювати стосунки з учнями, які мають високі показники нервового порушення: емоційно-нестійкі, агресивні, збуджені, вразливі. Вчителі-предметники, кл. керівник Постійно 4. Провести тренінгове заняття " Формування позитивної мотивації до навчання в учнів середньої школи ”. Григоряк Г.В. Лютий, 2013р. 5. Особливу увагу приділяти учням, які швидко стомлюються, втрачають здатність продуктивно працювати. Вчителі-предметники Постійно 6. Провести індивідуальні бесіди з учнями, котрі показали низький рівень психофізичної адаптації до навчання в середній ланці, а також з їхніми батьками з питань режиму дня, харчування та відпочинку. Григоряк Г.В., класний керівник ІІ семестр, 2013р. 7. Створювати ситуацію успіху для дітей, у яких занижена самооцінка, підвищена тривожність та учнів з низьким соціометричним статусом. Вчителі-предметники Постійно 8. Взяти під чіткий контроль роботу з учнями високого рівня навченості (за результатами 4-х класів) для недопущення зниження якості навчання. Вчителі-предметники Постійно 9. Проводити індивідуальну роботу з неадаптованими дітьми до життя. Соціальний педагог, практичний психолог, вихователі 10. Налагодити співпрацю вчителів-предметників, які викладають у 5-му класі з вчителями 4-го класу. Михайлюк О.Я. ІІ семестр, 2013р. 11. Розробити графік відвідин вчителями-предметниками, які будуть викладати в 5-му класі, уроки в 4-му класі. Михайлюк О.Я. ІІ семестр, 2013р. 12. Тримати в полі зору учнів з неблагополучних сімей. Колісник А.Л. - класний керівник 5-го класу Робота з учнями, котрі мають низький рівень загальнонавчальних умінь І. Методи роботи: • перехід від простого до складного; • стимулювання ситуацій успіху. ІІ. Етапи роботи: 1. Виявити рівень сформованості навичок і моливостей учнів. 2. Створити в класі моральний клімат, що допоможе розкрити позитивні риси характеру учнів з низьким рівнем досягнень. 3. Розробити індивідуальну програму навчання для таких учнів, використовуючи у навчанні: • картки-інструкції та роботу зі зразка; • індивідуальний тренінг, індивідуальний підбір переліку робіт; • консультації сильних учнів; • систематичний контроль виконання домашніх завдань; • оцінювання знань з урахуванням можливостей учнів; • використання похвали для подолання невпевненості учнів у собі і страху перед поганою оцінкою. Робота з учнями, котрі мають високий рівень інтелекту І. Методи роботи: • стимулювання творчості учнів; • індивідуалізація навчання. ІІ. Етапи роботи: 1. Виявити рівень сформсваності вмінь і навичок учнів. 2. Удосконалювати їхнє вміння, інтерес і бажання. 3. Під час закріплення матеріалу використовувати їх у ролі помічників-асистентів для роботи з іншими учнями класу. 4. Давати самостійну роботу у формі індивідуальних диференційованих завдань, вправ, що розширюють і поглиблюють знання. 5. Використовувати завдання підвищеної складності. 6. Спрямовувати роботу на розвиток творчих 7. Почати роботу з підготовки таких учнів до предметних олімпіад. ![]() ![]() | |
|