22:40
Районний семінар

13 жовтня в школі відбувся районний семінар керівників шкільних методичних об'єднань вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми: "Інноваційні технології як засіб розвитку творчого потенціалу вчителя початкових класів"
 З роботою семінару всіх присутніх ознайомила Любов Борисівна Крилата, методист РМК. Микола Георгійович Хар, директор школи представив візитну карту школи.
 

Практичну частину семінару провели Ребенчук Інна Григорівна, класовод 3-го класу - урок української мови в 3-му класі "Підсумковий урок з теми "Речення""; Косар Іванна Василівна, класовод 4-го класу - урок української мови "Іменники. Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників"; Григоряк Галина Василівна, практичний психолог - тренінгове заняття "Використання інноваційних технологій в початковій школі"

Круглий стіл з проблеми "Впровадження інноваційних технологій, форм і методів навчання на уроках з української мови в початкових  класах" провела Л.Б. Крилата, методист РМК та Галина Георгіївна Максімова, класовод 2-го класу.
Всі учасники семінару обмінялися досвідом роботи, почерпнули для себе інновацій роботи з молодшими школярами.

Переглядів: 1252 | Додав: fart | Теги: уроки української мови в початковій, тренінги, Семінар, інновації в початковій школі, відкриті уроки | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 7
0
7 Із мережі Інтернет   [Матеріал]
Цікаво!
22 грудня в Дніпропетровську відбулась нарада начальників обласних
управлінь освіти і науки, міст Києва та Севастополя.
Обговорено широке коло основних завдань на 2012 рік.
На завершення наради заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту
Борис Жебровський порадив своїм колегам з регіонів:
«Вертикаль влади мусить сповідувати горизонтальні принципи.
Нехай учитель зайде в клас до Учителя, директор відвідає Директора,
а начальники зустрінуться і поділяться думками.
Кожен не лише позаздрить сусіду, а зробить ще ліпше.

Хлібороб краще знає як сіяти, а вчитель – як вчити.
Йому не зайве дізнатися, як такою ж справою займаються в інших країнах,
і як це робили наші пращури. Отут йому потрібна допомога.
А в іншому, колеги,– не заважайте.
Не надувайте щоки, бо це схоже на нуль.
Не вимагайте позавчорашнього, бо людям і самим важко від нього позбутися.
У нас один «роботодавець» – ДІТИ... І надія у нас одна – теж ДІТИ!»

Написав:
Бовгар Віталій Юрійович
Понеділок, 26 грудня 2011, Чернівці

0
6 Вчителька   [Матеріал]
Друзі з Селятина!
Вибачте. Хочу додати вам ще й таке.
У нас на проведеному 2 грудня заході прийняв участь
Ще й уповноважений представник ТМ «Розумники».
Він представив увазі учасників семінару сучасні
технічні засоби навчання з усіх шкільних дисциплін.
Педагоги району мали можливість ознайомитися з новинками
педагогічних програмних засобів навчання:
електронними навчально-методичними комплектами,
програмними педагогічними засобами, бібліотеками
електронних наочностей, віртуальними лабораторіями
та тестовими програмами.

Бачу, що ви у себе в школі-інтернаті вже взялися створювати
шкільну електронну бібліотеку (ШЕБ). Подружіться з ТМ «Розумники».
Придбайте в них їх продукцію. Медіа диски. Їх ТМ «Розумники»
за два роки свого існування вже виробили понад сто.
Придбані медіа диски зроблять вашу ШЕБ ще більш змістовною і привабливою для користувачів.
І ми до вас приїдемо, повчимося. )))

Вчителька
Лалівська ЗОШ, Мукачівський район,
Закарпатська область

0
5 Вчителька   [Матеріал]
Я проста вчителька з маленького закарпатського села.
Але що тут скажеш. Це правда, що сучасний розвиток
суспільства зумовив істотні зміни в усій педагогічній діяльності.
Практика свідчить: сучасній освіті особливо потрібен вчитель,
який здатен мислити, продукувати власні ідеї.

Вже давно стало очевидно, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі і безпосередньо в діяльності вчителя стало нагальною необхідністю. Проте важливо, щоб змістовна наповнюваність інформаційно-комунікаційних технологій була якісною і відповідала вимогам часу. Ось і з цього заходу видно, що відділ освіти Путильської районної державної адміністрації та районний методичний кабінет приділяють велику увагу питанням активного впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій та підвищення рівня володіння ІКТ педагогів району.

А я хочу, щоби ви знали, що 2 грудня 2011 року і у нас в селі
на базі Лалівської ЗОШ І-ІІ ст. відбувся науково-практичний
семінар на тему – «Використання новітніх програмних
та технічних засобів навчального призначення».
У роботі семінару взяли участь Г.І. Диганич - завідуюча РМК,
В.М. Хайнас - методист РМК, С.Ф. Мишанич -
наш директор Лалівської ЗОШ, педагоги району.
Був у нас на заході і науковий співробітник Інституту
педагогіки НАПН України В.В. Рогоза.

Після проведеного семінару усім учасникам стало ще більш зрозуміло,
що використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному
процесі дійсно є актуальною вимогою сьогодення, дієвим засобом покращення надання освітніх послуг.

Вчителька
Лалівська ЗОШ, Мукачівський район

0
4 Олександр   [Матеріал]
Без коментарів...

Поганий ростить будяки, добрий вирощує рис, розумний культивує ґрунт, а далекоглядний ростить учня!!!

Українське прислів'я

0
3 fart   [Матеріал]
Інноваційне навчання– це динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості.
Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення та прогнозування на основі постійної переоцінки цінностей, налаштованість на активні та конструктивні дії в швидко змінних ситуаціях.

Тож впроваджуємо! Використовуємо! Діємо!

0
2 Аспірант   [Матеріал]
Колеги! Ви ж знаєте, що є такі різновиди інновацій: психологічні, технологічні і технічні. На технічні інновації сільська школа наразі не спроможна, бо фактично не має отих комп’ютерів, мультимедійних дошок, телевізорів, аудіо систем тощо. Інновації технологічні – використовують фактично всі вчителі, бо то є сценарій уроку. Психологічні інновації – то найлегше і найважче. Найлегше, бо нічого крім вчительського хисту не потребує. І найважче, бо потребує вчительського хисту! Висновок: допоки ми не матимемо відповідних технічних засобів навчання – користуймось технологічними і психологічними інноваціями. Бо вони – доступні, а хист знаходьмо в собі. )
Олег Романович

0
1 Вчителька на пенсії   [Матеріал]
Правильно!
Іноваційні принципи і технології роботи
з школярами потрібно постійно шукати.
А для цього потрібно частіше збиратися разом.
Бо, як то кажуть, "одна голова добре, а дві - краще"
Частіше збирайтесь хоча б в межах свого Путильського району.
Хоч найкраще у цій справі - то збирати і випробовувати
у себе досвід більш широкого кола своїх колег.
Наприклад, з усієї Буковини. Чи з сусідніх областей.
Але, запровадження іновацій не має заваджати навчанню.
Бо буває й таке :)), Найголовніше в будь-яких іноваціях-
це покращення якості навчання. Не забувайте про це!
З повагою, Галина Полікарпівна.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]