Згідно річного плану роботи школи та плану
роботи практичного психолога школи Григоряк Г.В. 19 вересня у школі проведено
семінар-нараду з класоводом та вихователями 1-го класу за результатами
анкетування батьків та психодіагностики готовності учнів 1-го класу до школи.
Розглянуто проблеми психологічної готовності дітей до навчання в школі; обговорено
результати анкетування батьків; заслухано інформацію про
матеріально-побутові умови сімей, діти яких навчаються в 1 класі.
Прийняті рекомендації щодо адаптації учнів
1-го класу до навчання в школі-інтернаті:
- Обговорити програму з адаптації до школи дітей шестирічного віку
"Соціальна адаптація першокласників", що побудована з
урахуванням вікових особливостей першокласників. (Практичний психолог
Григоряк Г.В.)
- Розробити адресні рекомендації класоводу 1-го класу (Косар І.В.),
вихователям (Гайдеєвій Є.К., Горбан О.І.) за результатами психологічного
супроводу для особистісно орієнтованого підходу до учнів-шестирічок.
- Постійно ознайомлювати батьків із потребами й особливостями
сьогоднішніх першокласників.
- Здійснювати психологічний супровід через спостереження за
адаптаційними процесами, як:
- спілкування з однолітками;
- емоційна збудженість;
- тривожність;
- увага на уроці.
- Враховувати стан здоров'я учнів, рівень тренованості адаптаційних
можливостей, стиль взаємовідносин у сім'ї, вік початку систематичного
навчання.
- Вчителю-класоводу Косар І.В. під час проведення уроків здійснювати
індивідуальний підхід до учнів, у яких виникають труднощі в адаптаційний
період.
- Проводити індивідуальні бесіди, консультації з батьками першокласників,
в яких процес адаптації до шкільних умов проходить складніше.
- Провести психолого-педагогічний консиліум та батьківські збори з
даного питання.
Михайлюк
О.Я.
заступник
директора школи
з
навчальної роботи |