10:45
Семінар-практикум заступників директорів шкіл з виховної роботи та працівників психологічної служби закладів освіти району


30 листопада на базі нашої школи відбувся семінар-практикум заступників директорів шкіл з виховної роботи та працівників психологічної служби закладів освіти району з проблеми

"Комплексний підхід до організації виховного процесу".

  

Семінар-практикум розпочався з візитки закладу, яку для учасників підготовили Гайдеєв С.Г. - педагог-організатор, Бороденко Ж.В. - вихователь школи та Павлишин М.М. - вчитель музичного мистецтва.

З планом роботи ознайомили Москаль Л.Ю. та Гончарюк І.Д., методисти РМК відділу освіти.

Хар М.Г., директор школи, ознайомив присутніх з виховною роботою в системі навчально-виховного процесу школи.

  

З питання "Виховання громадської активності й високих моральних якостей шляхом залучення дітей до дитячих організацій" - Гайдеєв С.Г., педагог-організатор провів презентацію роботи дитячої організації "Стожари".

  

Максімов М.М., заступник директора з виховної роботи провів засідання класних колективів з питання "Виховання у школярів цілісної системи цінностей і духовних пріорітетів шляхом організації краєзнавчо-пошукової роботи.

        

Григоряк Г.В., практичний психолог школи провела психолого-педагогічний семінар "Сучасні педагогічні реалії: проблема порушення відносин дитини з середовищем перебування "

Хар М.Г. ознайомив учасників семінару-практикуму з умовами проживання, навчання та розвтьку кожної особистості.

Зокрема учасники мали змогу ознайомитися з навчальними кабінетами, спальними корпусами, бібліотекою, компютерним класом та кабінетом психолога школи.

  

 

 

Бібліотекар школи Хар О.Р. ознайомила присутніх з роботою бібліотеки та контенгом шкільної електронної бібліотеки "ДИВОСВІТ" 

    

Гайдеєв С.Г., вчитель інформатики, ознайомив учасників семінару з роботою кабінету, шкільним сайтом та роботою ШЕБ "ДИВОСВІТ"

  

Григоряк Г.В. презентувала роботу кабінету психолога школи. Ознайомила з документацією та методичним забезпеченням психолога.

   

Підсумком семінару-практикуму було проведено засідання круглого столу з проблеми "Комплесний підхід до організації виховного процесу".

На засіданні було висвітлено такі питання:

Створення виховного простору розвитку особистості - Москаль Л.Ю., методист РМК відділу освіти

Організація соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу в закладах освіти - Гончарюк І.Д.,  методист РМК відділу освіти

Забезпечення співпраці субєктів виховного процесу. З досвіду роботи Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів - Чевюк Л.І. заступник директора з виховної роботи; Джуряк Г.І. практичний психолог Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

З досвіду роботи Яблунецької ЗОШ І-ІІІ ступенів - Кумариця О.Ю. заступник директора з навчально-виховної роботи; Сливчук В.І. соціальний педагог, практичний психолог Яблунецької  ЗОШ І-ІІІ ступенів  

З досвіду роботи Селятинської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступенів - Максімов М.М. заступник директора з виховної роботи; Григоряк Г.В. практичний психолог.

Учасники семінару вдячні методистам РМК відділу освіти та педколективу Селятинської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступенів за організацію та проведення семінару-практикуму.

 

Переглядів: 2140 | Додав: fart | Теги: презентація роботи, візитка школи, психологічна служба, виховна робота, семінар-практикум | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 7
0
7 Психолог РДА   [Матеріал]
У якості довідки !!!!
Може не всі люди знають, що державна система соціального захисту населення
поступово трансформується в нових умовах. Та поза все вона вочевидь поки що не є достатньо гнучкою.
Бо не може своєчасно і адекватно реагувати на існуючі
негативні соціальні наслідки складного сьогодення.

За таких умов сьогодення не рідко складний матеріальний
та психологічний стан деяких сімей породжує ситуацію,
коли діти опиняються поза сімейних турбот та йдуть з дому.
У значної частини з них фактично немає родин, оскільки батьки п'ють, або перебувають
у місцях позбавлення волі. Діти змушені проживати у чужих людей, у сім’ях родичів,
в оточенні інших дітей на вулиці, на вокзалі, в покинутих будівлях тощо.

За останні 10-15 років кількість «дітей вулиці», які більшу частину свого життя дійсно перебувають
безпосередньо на вулиці, значно зросла. У державних закладах їх класифікують
як безпритульних соціальних сиріт, позбавлених батьківської опіки.

На жаль, в Україні зараз спостерігається катастрофічне збільшення кількості
бездоглядних і безпритульних дітей, позбавлених батьківського піклування.
Фактично із загальної чисельності 80 тисяч так званих «дітей-сиріт»
лише близько 7% - біологічні сироти, тобто реально не мають батьків.
Решта – так звані «соціальні сироти», тобто сироти при живих батьках.
Частина таких дітей іде жити «на вулицю», яка стає для них реальною «домівкою».

Ця категорія дітей вкрай потребує державної допомоги,
яка би забезпечила їм повернення до рідної сім’ї, а врешті –
до повноцінного життя в суспільстві.
А тим часом – надати їм постійне місце проживання,
лікування, харчування, навчання, розвитку та соціалізації.
Таким місцем в нашій країні для дітей віком від шести до 18 років і є школи-інтернати.
В цих навчально-виховних закладах досвідчені вчителі та вихователі допомагають дітям
компенсувати відсутність батьківського піклування.

Валентина Константинівна,
м.Одеса

0
5 Катя, бабусина онука   [Матеріал]
Любов до справи породжує майстерність.

Крилатий вислів з бабусиної скрині – хай бачить світ!

0
6 fart   [Матеріал]
“Творчість, майстерність, досконалість — це наполеглива праця...” В.Сухомлинський

0
3 Вчитель   [Матеріал]
Гості і користувачі сайту!
Вигукнемо разом: БРАВО ФОТОГРАФУ !!!!
Його світлини чудово презентують проведений захід.
Бо вочевидь - високої професійної якості і багато.
Дивишся, як відео. ))) Охайні просторі зали. Належне оформлення.
Зразу видно, що у цій школі-інтернаті є добрий господар, організатор.
І обличчя учасників жваві, значить не жалкують, а раді своїй участі.
Нам би у Гайсинському районі (це на сусідній Вінничині)
цей досвід перехопити!

0
4 fart   [Матеріал]
Дякуємо за гарний відгук про нашу школу та колектив школи! wacko tongue

0
2 fart   [Матеріал]
Дякуюємо за гарний відгук!
А Вам бажаємо пройти чудовий творчий шлях від вчителя до керівника навчального закладу, а як Бог поможе, то й до Міністра освіти tongue

0
1 Студентка магістратури   [Матеріал]
Я поки що не директор школи і навіть не вчителька, бо лише навчаюсь в магістратурі педуніверситету. Але, я знаю ось такі чудові слова-настанову: «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця!». Так, дійсно, ці слова одного із самих чудових педагогічних діячів сучасності - Василя Олександровича Сухомлинського - можна було б поставити епіграфом до усього, що було ним написане. Досвід власної багаторічної вчительської практики, узагальнення величезної педагогічної спадщини минулого переконали його в тому, що “сила і можливості виховання невичерпні”. “Виховання точно відбиває життя, і воно повинно бути повним життя і від повноти життя що йде, тоді воно має силу. Якщо саме в такому ключі було проведено захід, то я дуже рада за усіх, хто прийняв участь у ньому.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]