21:57
Тиждень математики в школі
з 19 листопада по 24 листопада в школі проходив тиждень математики.
В програмі тижня було проведено ряд виховних заходів, уроків, випуску тематичних газет, розгадування цівавих ребусів, задач, кросвордів.
Тиждень проводили вчителі математики Костиль М.Ю.
та Заяц Р.С.  В тижні прийняли учні 5-11 класів.
Цікавим був проведений урок в 7 класі на тему: "Суміжні і вертикальні кути. Розв'язування задач"
 у вигляді подорожі, де учні класу були поділені на дві команди - Кмітливі математики та Веселі математики.
Учасники подорожі долали різні перешкоди розв'язуючи різноманітні математичні вправи та показували свої знання із застосуванням теорем.
Для учнів 5-го класу були проведені математичні змагання та КВМ (клуб веселих математиків)для учнів 5-6 класів.
Підсумком тижня була проведена гра "Математика із зірками". В грі кращі (учні) математики школи виконували ролі відомих математиків світу. До себе в пари вони обирали учнів зі класу та змагалися у різноманітних конкурсах.
Переможці тижня були нагородженні солодкими призами.



Переглядів: 4217 | Додав: fart | Теги: уроки, тиждень математики, відкриті заходи | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 8
0
8 Учасниця математичної олімпіади   [Матеріал]
Знай наших!
Нещодавно професор з Луганська Анатолій Плотніков запропонував і опублікував
в міжнародному науковому журналі Journal of computer science (8 том, 7 випуск) варіант розв’язку
однієї з так званих “нерозв’язних” математичних задач P vs NP. Зазначимо, Анатолій Плотніков займається
проблемами інформатики та дискретної математики з 80-х років, а розв’язання задачі P vs NP має важливе
практичне значення. Зокрема, воно дозволяє визначити шляхи вирішення багатьох проблем криптології –
науки, що займається методами шифрування та дешифрування інформації, що допоможе захистити
інформацію з обмеженим доступом (банківську, військову, комерційну таємницю).
Поки що варіант рішення, запропонований Плотніковим, проходить перевірку.
Нагадаємо:так звані задачі міленіуму – це сім класичних задач, розв’язок яких ще не знайдено.
За розв’язання кожної з них бостонський Інститут Клея запропонував приз у 1 млн. доларів.
Шануймо математику змалку!

Джерело: - http://regionews.ua/node/59331

0
7 Доброзичлива   [Матеріал]
Цікаво! Для вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів в Україні видається журнал «Математика в сучасній школі». Цей жрнал друкує: нормативні документи з організації шкільної математичної освіти профільного Міністерства (методичні листи, рекомендації, навчальні програми); методичні розробки уроків і позаурочних заходів; ознайомлює із змістом і результатами всеукраїнських та міжнародних учнівських олімпіад, турнірів різних рівнів; пропонує розв’язання олімпіадних задач; висвітлює проблеми і перспективи профільного навчання та використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі; розповідає про життя та діяльність визначних математиків; ознайомлює з їхніми відкриттями та дослідженнями.

0
6 Anet   [Матеріал]
Математика

Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди!
Без математики ми нині, як без рук,
З тобою з казки дійсність творять люди!
Освоївши тебе – рвемося у політ,
Створили вже розумні ми машини,
Штурмуємо космічний світ,
І різних фактів визнаєм причини!
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою – підкоряємо природу,
Твої досягнення ми віддамо -
На благо рідного народу!

0
5 Студентка ВДПУ, математичний ф-т   [Матеріал]
Хтось колись винайшов цифри, а хтось – лік, лічбу, рахунок. Потім багато хто з людей розвинутих «грався» з цифрами і числами, знаходячи в них певні закономірності, і залишав свої математичні винаходи нащадкам. Хтось пішов далі – для опису операцій над числами придумав формули, а хтось – рівняння, системи рівнянь, інтеграли та інші математичні премудрості; і назвали вони свої заняття алгеброю. Знайшлися й ті, що запропонували використання математики до вивчення закономірностей у просторі і назвали це геометрією. А особливо кмітливі почали застосовувати математику до вивчення закономірностей між кутами, і назвали таку свою математику тригонометрією. Зараз без математики в усіх її проявах не обходиться жодна галузь знань і жодна ділянка людської діяльності як в науці, так і на виробництві.

Та що там наука і виробництво! Знання математики потрібні також і у звичайному побуті. Усім! Кожному! Воно й зрозуміло: швидко підрахувати решту при розрахунку за покупку і в банку при обміні валют, знати свої прибутки і витрати та гарно планувати свій бюджет, уміти розрахувати швидкість і витрати часу на поїздку, обчислити відсоток чи частину від цілого, розраховувати свій час щоб оптимально ним розпоряджатися, взнати вагу, площу, об’єм, відстань, – все це, і багато-багато іншого, потрібно усім нам у звичайному побуті. А за усіма цими потребами – розрахунки, та ж таки математика! Тому гасло «Знати математику!» - гарний стимул для усіх учнів.

0
4 Олександр   [Матеріал]
Вивчати математику – примножувати славу України!

Запам’ятай, що Гаусс всім сказав:
«Є математика царицею наук!»
І недаремно він заповідав -
Творити в вогнищі робіт і мук.
Нехай не станеш Піфагором ти,
Яким у мріях вирости бажаєш.
Та будеш ти людиною завжди
І Україну вславиш добрими ділами!

0
3 Аркадій Федорович   [Матеріал]
Нажаль, знаменита «теорема Ферма» вже розв’язана. А то б селятинські генії математики взялися б за цю справу. А чому б і не взятись? -: )))

Як відомо, Велика теорема Ферма – це твердження, що «для довільного натурального числа рівняння не має розв´язків у цілих числах, відмінних від нуля». Вона була сформульована приблизно в 1637-му році французьким математиком П'єром Ферма на полях книги Діофанта «Арифметика». Там було написано: «Неможливо розкласти ні куб на два куби, ні біквадрат на два біквадрати, ні взагалі довільний степінь, більший від квадрата, на два степені з еквівалентним показником. Я відкрив цьому воістину чудове доведення, але ці поля для нього занадто малі».

Пізніше Ферма опублікував доведення для загального випадку. Ейлер в 1770 році довів теорему ще для одного випадку. Діріхле та Лежандр в 1825 - ще для одного випадку. Пізніше над цією математичною теорією працювали: Габрієль Ламе і Ернст Куммер. Доведення теореми було завершене у вересні 1994 року Ендрю Вайлсом. У 1995 році 129-сторінкове доведення було надруковане у журналі «Annals of Mathematics». Але у ньому було знайдено значну прогалину, і тому остаточно теорема була доведена у 1995 році Ендрю Вайльсом, за участю Лоуренса Тейлора.

Отже, теорема Ферма вже доведена! А жаль, таке цікаве було би завдання для хлопців та дівчат Селятинської ЗОШ-інтернат, що захоплюються математикою. :)))

0
2 Сашко   [Матеріал]
Математика - "цариця" усіх наук!

0
1 Олексій Максимович, вчитель математики   [Матеріал]
Для учнів, що захоплюються математикою, мабуть буде цікавою українська складова історії математики. Загальновідомо, що Україна пишається багатьма іменами видатних математиків. Серед інших чільне місце посідає особистість українського математика Остроградського Михайла Васильовича. Він народився в селі Пашенівка Полтавської губернії. Походив із козацько-старшинського роду Остроградських. У 1816—1820 рр. навчався в Харківському університеті, 1822—1828 рр. вдосконалював свої студії у Парижі. Працював переважно у Франції та Росії. З 1828 р. професор вищих шкіл у Петербурзі. Учень Лапласа, Ампера. Професор Петербурзького університету та Морського кадетського корпусу, член Петербурзької АН у віці 29 років. Член-кореспондент Паризької Академії наук, Російської, Туринської, Римської, Американської академій, почесний доктор Київського, Московського та багатьох інших університетів. ЮНЕСКО у 2001 році внесла М.Остроградського до переліку видатних математиків світу.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]