16:00
Засідання шкільного методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
himia.gif 3 листопада в школі відбулося засіданя ШМО вчителів природничо-математичного циклу на тему: "Використання активних форм організації діяльності школярів на уроках природничо-математичного циклу."
З даного питання виступили Михайлюк Т.І., вчитель біології, та Григоряк Г.В. - практичний психолог школи. Маршавка Л.Т.,
вчитель хімії, провела відкритий урок з хімії в 9 класі з теми: "Реакції обміну в розчинах електролітів, умови їх протікання. Йонні рівняння".
В тематику засідання було включено питання "Моніторингове дослідження щодо рівня залишкових навчальних досягнень учнів 5-8 класів у 2011/2012 н.р." яке проходило з 11 по 14 жовтня. Розглянуто питання "Якість проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисцплін" та "Підготовка учнів з математики, біології, хімії, фізики до ЗНО". З даних питань виступив Михайлюк О.Я., заступник директора школи з навчальної роботи.
Розробку уроку та презентацію уроку можна завантажити з каталогу файлів
Переглядів: 1505 | Додав: fart | Теги: Використання активних форм організа, відкритий урок з хімії 9 клас, засідання ШМО, природничо-математичний цикл | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 3
0
3 fart   [Матеріал]
Дякуємо за змістовні, доречні коментарі!!! clap flower hands specool thumbup

0
2 Саша   [Матеріал]
Я учень десятого класу. Математика - це мій любимий предмет.
Бо в нас хороша вчителька з математики. Розумна і терпляча.
Вона ще книжки різні нам завжди дає з математики. Дуже цікаві.
Вона нам два роки інформатику викладала. Також цікаво було.
Вчителі звичайно ж повині радитись, щоб навчання учнів було цікавим.
У нас в школі вони так і роблять.
Довгаль Саша

0
1 Вчитель-методист   [Матеріал]
Давайте будемо знати, що вчитель-методист — це звання, що присвоюється
педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»,
відповідають вимогам для присвоєння звань «старший учитель», а також запроваджують у
навчально-виховний процес ефективні форми і методи роботи, узагальнюють
передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у розробленні шкільного
компонента змісту освіти, діяльності професійних педагогічних об'єднань, асоціацій,
надають практичну допомогу педагогічним працівникам інших навчально-виховних
закладів в освоєнні досвіду провідних педагогів і мають власні методичні розробки,
які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами відповідного рівня.

А щодо проведеного в Селятинській ЗОШ-інтернаті заходу, то скажу свою думку. Вона така:
У розвитку методики навчально-виховного процесу немає меж. Як не має меж майстерності вчителя.
Давайте розвиватися разом! Давайте зробимо українську школу "кузнею" майбутніх українців!
І хай нам у цьому поталанить!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]