15:47
Засідання ШМО суспільно-гуманітарного циклу

У четвер, 25 жовтня, відбулось засідання ШМО суспільно-гуманітарного циклу з теми " Пошук та впровадження ефективних способів, прийомів, методів, що сприяють результативності організації навчально-виховного процесу в школі ". Відвідано урок історії рідного краю у 10-му класі (вчитель історії та правознавства Кравченко С.П.). Вивчаючи досвід Софії Петрівни, спостерігаючи за стилем організації спільної творчої праці з учнями, можна з впевненістю сказати, що вчителька вміє швидко заволодіти думками і настроями учнів класу, запалити в них іскру любові до рідного краю, рідного слова. Виховати почуття поваги до видатних постатей Гуцульщини, зокрема Лук'яна Кобилиці як ватажка народно-визвольного руху в краї.


Також учасники методоб'єднання мали змогу переглянути відеокліп, представлений педагогом, який викликав захоплення не тільки в учнів, але й у вчителів. Кравченко С.П. в повній мірі володіє інформацією, впроваджує інноваційні моделі навчального процесу, тобто демонструє вміння вчителя-предметника користуватися засобами новітніх інформаційних технологій. 




На даному засіданні також було розглянуто питання підготовки школярів до участі у II етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Обговорено статті з методики викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.


Заступник директора школи з н/р     Михайлюк О.Я.

Переглядів: 758 | Додав: fart | Теги: Засідання ШМО суспільно-гуманітарно, Пошук та впровадження ефективних сп, що сприяють результативності органі, прийомів, методів | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 3
0
3 Методист   [Матеріал]
Для батьків і тих, хто цікавиться шкільним навчанням, але не знає що таке
шкільне методичне об’єднання (ШМО) суспільно-гуманітарного циклу, дам невеличке пояснення.
ШМО суспільно-гуманітарного циклу – це творче об’єднання вчителів, які ведуть уроки
з суспільно-гуманітарних дисциплін, і мають за свою спільну мету:
- Впровадження освітніх технологій, орієнтованих на розвиток креативної особистості;
- Розвиток креативності суб'єктів педагогічного процесу (учня та вчителя) шляхом впровадження проектних методик та створення мультимедійних проектів;
- Оволодіння інноваційними педагогічними технологіями, які забезпечують діяльнісну основу уроку;
- Активацію позакласної роботи з предметів гуманітарного циклу.

Серед питань, які це ШМО перед собою ставить, головними є наступні:
- Вивчення і реалізація основних положень нормативних і дерективних документів;
- Опрацювання методичної літератури;
- Розробка методичних рекомендацій для батьків та учнів щодо контролю
за навчанням та культури поведінки учнів;
- Організація роботи з учнями щодо участі у предметних олімпіадах;
- Проведеня шкільних олімпіад;
- Організація роботи з учнями-учасниками науково-дослідницьких робіт.

0
2 fart   [Матеріал]
[b][color=blue]Такого обладнання школа немає. В школі є два мультимедійні проектори якими забезпечується проведення навчальних та виховних заходів. Дякуємо за цікавість до нашого закладу.

0
1 Школа-інтернат на Полтавщині   [Матеріал]
З світлин матеріалу цього допису видно, що на уроках суспільно-гуманітарного циклу використовується мультимедійний проектор в комплексі з ноутбуком плюс екран. А чи використовуються у вашому навчально-виховному закладі сучасні широкоформатні телевізори з вбудованим медіаплеєром? Дякую.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]