18:26
Звіт КТС за І семестр 2013/14 н.р.

Колективні творчі справи – це перш за все повноцінне життя старших і молодших, вихователів і вихованців і в той же час їх спільна боротьба за покращення навколишнього життя. В цьому житті, в цій боротьбі педагоги виступають як старші друзі дітей, діючі разом з ними і попереду них.

Постійна багатостороння турбота один про одного, про свій колектив про оточуючих людей, про далеких друзів пошук кращих засобів цієї турботи, все більш чітка організація свого життя, різноманітних справ на користь і радість своєму колективу і іншим людям – ось що згуртовує вихователів і вихованців.

 І чим багатша цілеспрямованість, організованість спільного життя, спільної боротьби старших і молодших, тим ефективніший той багатосторонній виховний процес, який іде "по ходу”, в глибині цього життя: і виховні дії педагогів (прямі і переносні, відкриті і таємні), і взаємний вплив самих вихованців один на одного, і самовиховання старших і молодших.

Колективні творчі справи відрізняються одна від одної перш за все за характером спільної практичної турботи, яка виступає на перший план: трудової або суспільно-політичної пізнавальної або художньо-естетичної спортивно-оздоровчої або організаційної. Але в кожній, колективній творчій справі (КТС) вирішується багато педагогічних завдань, проходить розвиток колективних, демократичних основ життя, самостійності, ініціативи дітей, самоврядування, активного громадянського відношення до людей і оточуючого світу. КТС, збагачуючи колектив і особистість соціально цінним досвідом, дозволяє кожному проявити і вдосконалити кращі людські задатки і здібності, потреби і відношення.

В школі класи працюють над такими КТС:

  • 11 клас - Історія рідної школи (створення книг "Директора школи-інтернат", "Випуски школи - інтернат")

  • 10 клас - Звичаї та традиції рідного краю (Обряд гуцульського весілля)

  • 9 клас - Митці рідного краю (Творчий шлях Назарія Яремчука)

  • 8 клас - Історія села Селятин (вивчення книг, де згадується Селятин - "Мемуари М.Лекера", "Бойовий шлях 16 Вінницької мотострілкової дивізії" )

  • 7 клас - Ми живемо щоб пам'ятати (збір фотоматеріалів про ветеранів ВВв П. Яворського, П.Старожитника)

  • 6 клас - Таємниця імені мого (визначення найпопулярніших та найрідкісніших імен школярів, вивчення походження імен)

  • 5 клас - "Гуцульські коні, як унікальний природний та генетичний скарб Гуцульщини" (створеня карт анкет на коней)


За даний період учні багато зібрали вже матеріалу з даних КТС.

Дирекція школи вдячна за плідну працю вихованців та школярів.


Переглядів: 831 | Додав: fart | Теги: творчі справи, Звіт КТС за І семестр 2013/14 н.р., конкретна справа | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 3
0
3 Історик   [Матеріал]
Гарна тема. Освіта, навчання, виховання. Це три головні частини педагогічного процесу. Так було, так є і так буде. Однак кожна епоха висуває з цієї триєдності на перший план одну з основних частин, яка в певний історичний момент є визначальною. В сьогоднішніх умовах зростає ціна моральної спрямованості здобутих знань. Загальновідомо, що діти допитливі, з гострим розумом при правильному вихованні стають великими людьми. Ось чому чим багатша на знання людина, тим гостріше ставиться питання про рівень розвитку її загальнолюдських цінностей. Наприклад таких, як громадянська активність, відповідальне ставлення до справи, вміння враховувати загальні інтереси, вміння підкорятися і керувати. Ці та інші якості можуть формуватися при діяльнісному спрямуванні процесу виховання особистості, що розвивається. У зв'язку з цим перед педагогами постає завдання — навчитися мистецтва виховної роботи, оволодіти новими технологіями виховного процесу. Однією з таких технологій є колективне творче виховання, колективна організація творчої діяльності.

0
2 Історик   [Матеріал]
Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) передбачає:
Кожна справа — з користю, інакше — навіщо.
Кожна справа — людям, інакше — навіщо.
Кожна справа — творчо, інакше — навіщо.
Наша мета — щастя людей!
Ми переможемо — інакше бути не може!

0
1 Історик   [Матеріал]
До речі, у становленні технології колективного творчого виховання вирізняють п'ять періодів:
1) 1956-1959 pp. — період зародження ідей на базі декількох шкіл і дружин м. Ленінграда;
2) 1959-1962 pp. — створення експериментальних колективів та створення цілісної комунарської технології;
3) 1962-1966 pp. — поширення технології;
4) 1966-1986 pp. — період консервації;
5) 1986 pp. і до теперішніх часів — період відродження.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]